Månad: augusti 2009
-
Autopilot och surftips
Jag konstaterar att jag överlevde även denna vecka. En vecka som påminde mig om att jag har ett jobb. Lilleman är hos grannen och leker, och NPG och Flisan for iväg och handlade. Fråga mig inte var, för i samma stund som NPG formar läpparna för att säga åka och handla så kopplas autopiloten på.…
-
Jag missade….
…att Obolo nästan var klar för Benfica ikväll…. … Jag missade också att jag var klar för Benfica. Ganska kul att någon skojfrisk fotbollsupporter lyckade lura Expressen Så här gick det till (chattdumpar) Fick mig ett gott skratt på nattkröken
-
Regn
Ligger i sängen och försöker få lite arbete uträttat. Lilleman sussar bredvid och genom det öppna fönstret hörs regnet strila mot garagetaket. Om man blundar och bara lyssnar hör man att det är ett sommarregn. Jag passar på att njuta ett tag till innan kvällarna blri kyliga och sena.
