Månad: augusti 2009

  • Det här är ingen hund

    Det här är ingen hund Uppladdat av: gambleputti Vi for till kungsbyn för att se hundar.

  • Bondegnagare?

    Ibland försöker folks svänga sig med lite finare ord, än vad de riktigt behärskar. För det mesta blir det bara konstigt och fel, men ibland blir det så fel att det träffar rätt och blir riktigt roligt. Allvarligt, om man blir upprörd för att någon använder ord och uttryck som anspelar på sex, kroppsöppningar o.dyl.…

  • Middag

    Middag Uppladdat av: gambleputti …inte för mig utan det var jag som var middagen. Har inte riktigt fått kläm på autofokusen på nya HTC hero, så det tog några försök med 5 megapixelskameran att få till myggan, men resultatet lovar gott och fler bilder finns i fotoalbumet

  • Flisan

    Flisan Uppladdat av: gambleputti Sent from my HTC

  • HTC Hero

    Jag har den senaste tiden känt att den mobil jobbet erbjuder, inte längre räcker för mina privata behov, så idag gjorde jag slag i saken och köpte mig en HTC Hero. Så nu blir det ingen hejd på mobilbloggande, twittrande, facebookande mm. det enda som saknas just nu är Spotify, men det verkar vara på…

  • Vad är ett ostronägg?

    Hittade denna länk på en länksida och blev lite nyfiken på vad ett ostronägg kan vara för något Sagt och gjort klickade jag och hamnade på följande video Innehavaren av länksidan kanske inte var med på den engelskalektionen 🙂