Förra måndagen var det många på facebook som basunerade ut att det var kortvecka.
Den här veckan är lika kort men inte är det många som påpekar det.
Har ni blivit en smula bortskämda?
Kortvecka igen!
Du kanske också gillar:
Wingspan Oceanien
Jag skrev ju tidigare om att jag tagit hem Wingspan till X-box. Igår kom d…
Grattis på födelsedagen
Idag har vi firat den norrländsla präriens gudinnas födelsedag.
Så vär…
Filmutmaning – 2 Baserad på en sann historia
Erin Brockovich är en film som jag inte var helt säker på om jag hade sett…

Lämna ett svar