Månad: januari 2011
-
Lite upp och ned idag
Nu ska jag gnälla om Ischias igen. Jag hade en superhelg med stora framsteg och under gårdagen kände jag inte en enda ischias-smärta. Öm i sätesmuskeln och bortdomnad under foten var jag fortfarande, men trots att jag var på benen större delen av helgen och deltog i alla vardags/helgaktiviteter så kände jag ingen smärta. I…
-
TV4-söndag
Jag är ingen stor vän av TV4, de lyckas för det mesta förstöra det mesta i TV-väg genom att sända för mycket reklam, eller genom att peta in för stora egon som programledare men precis som solen kan ha sina fläckar kan även dödsskuggans dal ha några små solsidor. Parlamentet har jag alltid gillat, men…
