Månad: september 2011
-
Ford Fiesta
//youtu.be/7e7R3y-qwZ0 Ingen tantbil i alla fall. Hade Carl-Ingemar Perstad gjort inslag som detta hade Trafikmagasinet inte lagts ned. Eller vad tror ni?
-
Fotboll ska avgöras på planen.
Med anledning av disciplinnämndens beslut idag att matchen mellan Malmö FF och Djurgården ska spelas om har jag två kommentarer. 1) Bra att disciplinnämnden väljer att låta matchen spelas om. Det är det enda riktiga beslutet. Spela gärna om avbrutna matcher inför tomma läktare. Bara matchen avgörs på fotbollsplanen är jag nöjd. 2) Idiotiskt och…
-
Grågäss Grågäss Grågäss
Efter att ha fått mina planer grusade av SJ och dåligt väder i veckan tog jag mig äntligen ut till Asköviken idag på kvällskvisten. Där möttes jag av ett kacklande utan like då 1000-2000 grågäss slagit sig ned för att rasta på strandängarna tillsammans med korna. När två havsörnar majestätiskt gled in över madmarken så…
-
God morgon
Tyst och stilla över Åmänningen. Sitter på bryggan och knaprar lite på den rökta abborren från igår. Tänk om man kunde stanna upp tiden.
