Månad: juli 2011
-
Idag är jag Norrman
Det är fruktansvärt det som hände i Norge i går och med tanke på en del snabba antydningar om vilka som kunde ligga bakom från jeppar långt ute på högerkanten tycker jag faktiskt att det är skönt att det verkar vara en ensam Norrman som låg bakom detta. En norrman som snarare sympatiserar med ovan…
-
Lite skådning i Bohuslän
Nu är vi sen några timmar tillbaka framme i Bohuslän och har mellanlandat hemma hos brudparet och ska snart bege oss till Hotellet i Uddevalla för att checka in. Här är bröllopsbestyren i full gång och det är inte allt för svårt att känna sig lite i vägen i allt stök så jag tog min…
-
Nu blir det bröllop
Dags att väcka familjen och bege sig västerut för att få sig en till svägerska //youtu.be/LbPMc7Z9fiY
